Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia profileert zich als werkgever in campagne Uitgesproken Leuk

De campagne wordt niet alleen in Nederland uitgerold, maar ook in andere Europese landen.
Still uit de campagnevideo van Transavia
Still uit de campagnevideo van Transavia
Still uit de campagnevideo van Transavia
Still uit de campagnevideo van Transavia

Met de campagne wil Transavia laten zien hoe het is om er te werken. Medewerkers speelden een centrale rol in de totstandkoming: tijdens workshops met verschillende focusgroepen deelden zij persoonlijke ervaringen, zoals het belang van samenwerken en de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Een opvallend onderdeel van de campagne zijn grote groene luchtkussens, geïnspireerd op de WhatsApp-achtige visuele stijl van Transavia. Op deze kussens staan quotes van medewerkers die ook terugkomen in de videoproducties. In totaal zijn er een hoofdfilm, zes doelgroepgerichte video’s en meerdere korte video's gemaakt voor onder andere YouTube, Google en sociale media.

De campagne wordt niet alleen in Nederland uitgerold, maar ook in andere Europese landen. Daarmee richt Transavia zich op een internationale arbeidsmarkt. Ook intern worden de uitingen ingezet, onder meer tijdens onboarding en wervingsevenementen.

Naast de campagne is de ‘werken bij Transavia’-website vernieuwd. De site bevat nu actuele teksten, nieuwe foto’s en doelgroepgerichte video’s, in lijn met de visuele en inhoudelijke stijl van de campagne. Er volgen later nog podcasts waarin medewerkers hun ervaringen delen.

Credits:
Bureau

Copy Commando
Concept: Martijn de Vreeze en John Horjus
Creative direction: Martijn de Vreeze
Klant

Transavia Recruitment
Marije Mulder - Lead Organizational Development en Recruitment
Wenda Bolink - Rijksen - Interim Employer Brand Specialist
Caroline Dahmen - Brugge - Specialist Arbeidsmarktcommunicatie &
recruitment
Marit de Jong - Recruitment assistent
Veronique Klomp - Transavia Studio’s
Rob van Abspoel - Transavia Studio’s
Youp van Werkhoven - Transavia Studio’s
En al die andere medewerkers die dit mogelijk maakten
Productie

Menno Koop Productions
Regisseur: Jeroen Houben
DOP: Jeroen de Bruin
Eerste assistent: Jurriaan Rohde
Online: postoffice
Offline editor: Johannes de Jong
Fotografie: Pim Hendriksen
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in