
Luchtvaartmaatschappij Transavia is een campagne gestart om zich nadrukkelijker te profileren als werkgever. De campagne, getiteld ‘Uitgesproken leuk’, richt zich op het aantrekken van nieuwe collega’s en het versterken van het werkgeversmerk.
Met de campagne wil Transavia laten zien hoe het is om er te werken. Medewerkers speelden een centrale rol in de totstandkoming: tijdens workshops met verschillende focusgroepen deelden zij persoonlijke ervaringen, zoals het belang van samenwerken en de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeEen opvallend onderdeel van de campagne zijn grote groene luchtkussens, geïnspireerd op de WhatsApp-achtige visuele stijl van Transavia. Op deze kussens staan quotes van medewerkers die ook terugkomen in de videoproducties. In totaal zijn er een hoofdfilm, zes doelgroepgerichte video’s en meerdere korte video's gemaakt voor onder andere YouTube, Google en sociale media.
De campagne wordt niet alleen in Nederland uitgerold, maar ook in andere Europese landen. Daarmee richt Transavia zich op een internationale arbeidsmarkt. Ook intern worden de uitingen ingezet, onder meer tijdens onboarding en wervingsevenementen.
Naast de campagne is de ‘werken bij Transavia’-website vernieuwd. De site bevat nu actuele teksten, nieuwe foto’s en doelgroepgerichte video’s, in lijn met de visuele en inhoudelijke stijl van de campagne. Er volgen later nog podcasts waarin medewerkers hun ervaringen delen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee