- Lees ook: Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk
Natwerk breidt zijn strategieteam uit met de komst van Marc Leurs als strategy director. Met zijn aanstelling bestaat het team van Natwerk nu uit vier strategen.
Leurs heeft ruime ervaring in de bureauwereld opgedaan. Hij werkte in het verleden jarenlang in verschillende rollen bij TBWA\Neboko, de afgelopen vier jaar was hij strategy director bij DDB Amsterdam (voorheen 180).
Leurs kiest nu bewust voor een onafhankelijk bureau, zegt hij. 'Natwerk doet niet aan brave of voorspelbare oplossingen en dat spreekt me enorm aan. Het bureau is eigenzinnig tot in de kern, met creativiteit als motor.'
Hij kent Reinier Steures en Coen Ruseler, partners van Natwerk, al langer. 'Coen en ik hebben intensief samengewerkt bij TBWA, waar we leerden hoe je grote merkcampagnes en activerende ideeën met elkaar verbindt. Dat nu opnieuw doen bij Natwerk voelt heel natuurlijk. En Reinier ken ik nog van de Raw-sessies - er is altijd een klik geweest, zowel inhoudelijk als persoonlijk.'
Vuur opstoken
Binnen Natwerk ziet Leurs zijn rol als een versterking van 'het creatieve fundament'. 'Bij Natwerk brandt het creatieve vuur al lang; mijn rol is om dat vuur verder op te stoken met strategische scherpte. Strategie is hier geen rem op creativiteit, maar juist een versneller. Samen met Jurgen Retra, head of strategy en partner bij Natwerk, wil ik die wisselwerking verder versterken.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nuWat een mooie stap! Succes daar Marc.