Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Leurs nieuwe strategy director bij Natwerk

Hij stapt over van DDB Amsterdam.
leurs
'Natwerk doet niet aan voorspelbare oplossingen, dat spreekt me enorm aan', aldus Leurs.

Natwerk breidt zijn strategieteam uit met de komst van Marc Leurs als strategy director. Met zijn aanstelling bestaat het team van Natwerk nu uit vier strategen.

Leurs heeft ruime ervaring in de bureauwereld opgedaan. Hij werkte in het verleden jarenlang in verschillende rollen bij TBWA\Neboko, de afgelopen vier jaar was hij strategy director bij DDB Amsterdam (voorheen 180).

Leurs kiest nu bewust voor een onafhankelijk bureau, zegt hij. 'Natwerk doet niet aan brave of voorspelbare oplossingen en dat spreekt me enorm aan. Het bureau is eigenzinnig tot in de kern, met creativiteit als motor.'

Hij kent Reinier Steures en Coen Ruseler, partners van Natwerk, al langer. 'Coen en ik hebben intensief samengewerkt bij TBWA, waar we leerden hoe je grote merkcampagnes en activerende ideeën met elkaar verbindt. Dat nu opnieuw doen bij Natwerk voelt heel natuurlijk. En Reinier ken ik nog van de Raw-sessies - er is altijd een klik geweest, zowel inhoudelijk als persoonlijk.'

Vuur opstoken

Binnen Natwerk ziet Leurs zijn rol als een versterking van 'het creatieve fundament'. 'Bij Natwerk brandt het creatieve vuur al lang; mijn rol is om dat vuur verder op te stoken met strategische scherpte. Strategie is hier geen rem op creativiteit, maar juist een versneller. Samen met Jurgen Retra, head of strategy en partner bij Natwerk, wil ik die wisselwerking verder versterken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Willem-Albert Bol

Wat een mooie stap! Succes daar Marc.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in