Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen

De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
jordi
Jordi Hillenga werkte zes jaar in diverse marketingfuncties bij Ziengs Retail.
jordi
Jordi Hillenga werkte zes jaar in diverse marketingfuncties bij Ziengs Retail.

Jordi Hillenga is aangesteld als de nieuwe commercieel directeur van FC Groningen. Hij begint per 1 juli en komt nauw samen te werken met technisch directeur Mo Allach.

De nog maar 28-jarige Hillenga maakte al in een vroeg stadium carrière in voornamelijk retail-marketingfuncties. Hij werd in 2023 -als marketingmanager van schoenenketen Scapino- bekroond tot Future CMO of the Year. Daarna werkte hij een kleine twee jaar als formule-manager bij Ziengs Schoenen. Hillenga werkte in totaal zes jaar bij Ziengs Retail, het moederbedrijf van Scapino en Ziengs Schoenen.

Voetballerij

Maar nu gooit Hillenga -geboren in Hoogezand, Groningen- het over een andere boeg en kiest voor een baan in de voetballerij. 'Als commercieel directeur mag ik me gaan inzetten voor deze prachtige club. Gelukkig niet alleen, maar samen met een bevlogen team, een trouwe achterban en een club vol potentie. Met creatief ondernemerschap, onderscheidend vermogen en liefde voor mensen wil ik bijdragen aan een sterke toekomst voor FC Groningen', aldus Hillenga.

Wie zijn oude functie bij Ziengs Schoenen gaat vervullen, is niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in