
Jordi Hillenga is aangesteld als de nieuwe commercieel directeur van FC Groningen. Hij begint per 1 juli en komt nauw samen te werken met technisch directeur Mo Allach.
De nog maar 28-jarige Hillenga maakte al in een vroeg stadium carrière in voornamelijk retail-marketingfuncties. Hij werd in 2023 -als marketingmanager van schoenenketen Scapino- bekroond tot Future CMO of the Year. Daarna werkte hij een kleine twee jaar als formule-manager bij Ziengs Schoenen. Hillenga werkte in totaal zes jaar bij Ziengs Retail, het moederbedrijf van Scapino en Ziengs Schoenen.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftVoetballerij
Maar nu gooit Hillenga -geboren in Hoogezand, Groningen- het over een andere boeg en kiest voor een baan in de voetballerij. 'Als commercieel directeur mag ik me gaan inzetten voor deze prachtige club. Gelukkig niet alleen, maar samen met een bevlogen team, een trouwe achterban en een club vol potentie. Met creatief ondernemerschap, onderscheidend vermogen en liefde voor mensen wil ik bijdragen aan een sterke toekomst voor FC Groningen', aldus Hillenga.
Wie zijn oude functie bij Ziengs Schoenen gaat vervullen, is niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee