The Social Hub, het hospitalitymerk met 21 hotels verspreid over Europa, heeft UM gekozen als nieuw mediabureau voor alle media-activiteiten na een uitgebreid pitchproces. UM gaat aan de slag met de volledige mediastrategie en executie van branding tot performance. Verder ondersteunt het bureau van IPG Mediabrands The Social Hub in het verder uitbouwen van haar onderscheidende merkverhaal, ontstaan vanuit community, creativiteit en verbinding.
De keuze voor UM sluit aan op de recente uitbreiding van het wereldwijde marketingteam van The Social Hub onder leiding van CMO Trix van der Vleuten. Met dit team zet het B-Corp gecertificeerde en impact gedreven hospitality merk in op een geïntegreerde, data-gedreven marketingaanpak die lokale relevantie koppelt aan internationale groei.
Groeifase
'Wij bevinden ons in een interessante groeifase waarin we onze Europese footprint verder uitbreiden', zegt Van der Vleuten. 'Daarbij zoeken we partners die onze creatieve ambitie delen én begrijpen hoe we impact kunnen maken bij diverse doelgroepen. UM heeft bewezen die combinatie van strategische scherpte en executiekracht in huis te hebben.'
'The Social Hub is een merk dat vooroploopt in sociale impact en community building binnen de hospitality sector', zegt Justus Wever, Managing Director UM. 'We gaan die kracht verder vertalen naar merkimpact en meetbare groei in heel Europa.'
Eerder deze week maakte Vattenfall bekend de samenwerking met UM te verlengen.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu