Na een intensief tenderproces heeft Vattenfall, inclusief de merken Powerpeers, Feenstra en Delta Energie, gekozen voor UM als mediabureau in Nederland. Hiermee verlengt Vattenfall de langdurige samenwerking - zestien jaar - met het bureau van IPG Mediabrands.
‘UM heeft met een geïntegreerde aanpak laten zien dat het in staat is om media, data, creatie en technologie naadloos te verbinden. Het bureau heeft ons kunnen overtuigen door met een vernieuwd team en aanpak voor ons de juiste partner te zijn’, zegt Mieke de Korte, Brand Media Manager bij Vattenfall. ‘Hun plan sluit goed aan bij onze merkambities. We zijn blij dat we onze vertrouwde samenwerking kunnen voortzetten én in een vernieuwde vorm verder kunnen bouwen.’
‘Deze hernieuwde samenwerking is een erkenning van het vertrouwen dat Vattenfall heeft in het nieuwe UM: In ons team, onze data & technologie en onze uitgesproken visie op brand en performance’, zegt Justus Wever, Managing Director bij UM. ‘We hebben ons in deze tender mogen meten aan alle grote mediabureaus.’
De komende periode richten Vattenfall en UM zich gezamenlijk op het maken van strategische keuzes in media, het versterken van Vattenfall’s lokale positie en het versnellen van duurzame gedragsverandering onder Nederlandse consumenten.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu