Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea regelt bijzondere verrassing voor vaste koffiedrinker Wim en ontroert klanten

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
tbsm

Een koppel dat kibbelt over welk bankstel mee naar huis moet, iemand die winkelwagens vol knuffelpanda's door de winkel sleept en een huilend kind dat een Zweeds balletje door het restaurant gooit: medewerkers van Ikea zien iedere dag een hoop mensen. Maar sommige gezichten komen nét wat vaker terug dan andere.

Zo drinkt Wim iedere dag een kopje koffie in één van de vestigingen. Ikea wil deze man in het zonnetje zetten en maakt zijn eerstvolgende koffiemoment onvergetelijk. Een video van deze verrassing komt op social media als BESTÅ uit de bus.

Wim kan tijdens zijn koffiemoment op een verrassing rekenen.

Op sommige klanten kunnen IKEA-medewerkers gewoon bouwen

tbsm
tbsm

Kijkers vinden het dan ook leuk dat Ikea zich in het Zweed heeft gewerkt om een verrassing voor Wim te regelen.

tbsm

Die koffie smaakt ongetwijfeld nét wat lekkerder uit een eigen bakkie.

tbsm

Je bent een Ikea-fan of je bent het niet.

tbsm

Gezellig shoppen, gezellig handleidingen uitpluizen én gezellig koffiedrinken.

tbsm

Momentje, even Google Translate erbij pakken. 

tbsm

Duidelijk.

tbsm

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in