Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdrol voor purser Thijs in nieuwe campagne Transavia: 'Niet normaal gewoon'

Met de nieuwe merkboodschap, ontwikkeld met DDB Amsterdam, wil Transavia gewoon vliegen een beetje bijzonder maken.
Transavia

Na de pitch die DDB Amsterdam eerder dit jaar won, rolt nu de nieuwe campagne van de bagageband bij DDB Amsterdam. In deze campagne laat purser Thijs zien hoe Transavia het luchtvaartlandschap benadert: verrassend nuchter en plezierig zonder poespas. Of zoals Thijs het zelf zegt: 'Wij vliegen met beide benen op de grond.'

Na de recente presentatie van de vernieuwde merkidentiteit laat de luchtvaartmaatschappij zien dat ze verder gaat dan alleen betaalbaar vliegen. Transavia wil de slimme keuze zijn voor iedereen die gemakkelijk en prettig wil reizen. Met de nieuwe merkboodschap ‘Niet normaal gewoon’ maakt Transavia duidelijk wat dat in de praktijk betekent: gewoon vliegen een beetje bijzonder maken.

'Mensen willen gewoon goed en betaalbaar vliegen, maar ook gemakkelijk en prettig. Daarom houdt Transavia het laagdrempelig. Gewoon goed vliegen zonder poespas zo plezierig mogelijk maken, dat vinden we bij Transavia "Niet normaal gewoon".'

Purser Thijs

De boodschap komt tot leven via purser Thijs (Mike Weerts). Hij neemt de kijker mee aan boord. Terwijl hij passagiers helpt hun vakantie goed te laten beginnen, weet hij alles over hun reiswensen, zorgen en dromen. 

De nieuwe ‘Niet normaal gewoon’-platformgedachte gaat Transavia de komende maanden op allerlei manieren dichtbij brengen: via social, online video, redactioneel tot in de vliegtuigen. Deels bij Transavia ‘in house’, samen met DDB Amsterdam en Holy Fools. 

Credits: Transavia, DDB Amsterdam, Holy Fools, Massive Music, Public Audio

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in