Na de pitch die DDB Amsterdam eerder dit jaar won, rolt nu de nieuwe campagne van de bagageband bij DDB Amsterdam. In deze campagne laat purser Thijs zien hoe Transavia het luchtvaartlandschap benadert: verrassend nuchter en plezierig zonder poespas. Of zoals Thijs het zelf zegt: 'Wij vliegen met beide benen op de grond.'
Na de recente presentatie van de vernieuwde merkidentiteit laat de luchtvaartmaatschappij zien dat ze verder gaat dan alleen betaalbaar vliegen. Transavia wil de slimme keuze zijn voor iedereen die gemakkelijk en prettig wil reizen. Met de nieuwe merkboodschap ‘Niet normaal gewoon’ maakt Transavia duidelijk wat dat in de praktijk betekent: gewoon vliegen een beetje bijzonder maken.
'Mensen willen gewoon goed en betaalbaar vliegen, maar ook gemakkelijk en prettig. Daarom houdt Transavia het laagdrempelig. Gewoon goed vliegen zonder poespas zo plezierig mogelijk maken, dat vinden we bij Transavia "Niet normaal gewoon".'
Purser Thijs
De boodschap komt tot leven via purser Thijs (Mike Weerts). Hij neemt de kijker mee aan boord. Terwijl hij passagiers helpt hun vakantie goed te laten beginnen, weet hij alles over hun reiswensen, zorgen en dromen.
De nieuwe ‘Niet normaal gewoon’-platformgedachte gaat Transavia de komende maanden op allerlei manieren dichtbij brengen: via social, online video, redactioneel tot in de vliegtuigen. Deels bij Transavia ‘in house’, samen met DDB Amsterdam en Holy Fools.
Credits: Transavia, DDB Amsterdam, Holy Fools, Massive Music, Public Audio

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu