Mooi the agency heeft per 1 augustus 2025 het prestigieuze account van Estée Lauder binnengehaald. Het Amsterdamse PR- en communicatiebureau wordt verantwoordelijk voor de strategische PR-aanpak, events, influencer marketing en recruitmentactiviteiten van alle merken van Estée Lauder Companies in Nederland.
Voor Mooi betekent dit een terugkeer naar een vertrouwde klant. Het bureau werkte eerder al ruim twaalf jaar voor Estée Lauder Companies, tot het cosmeticaconcern drie jaar geleden overstapte naar een ander bureau.
'Na een onderbreking van drie jaar pakken we de samenwerking met veel enthousiasme weer op,' aldus agency director Youssra Benaya. 'We kijken ernaar uit om samen opnieuw te bouwen aan de zichtbaarheid en impact van dit prachtige portfolio.'
De nieuwe samenwerking is volgens Benaya ingestoken als een langdurig partnership. Hoe lang de overeenkomst precies loopt, wil het bureau desgevraagd niet zeggen. Wel benadrukt Benaya dat het aan beide kanten gaat om een intentie voor een duurzame samenwerking.
Op de vraag of Mooi binnen dit partnership ook samenwerkt met andere bureaus voor Estée Lauder, antwoordt Benaya dat de verantwoordelijkheden helder zijn afgebakend. 'Onze focus ligt op PR, influencer marketing, recruitment en events. Voor andere marketingdisciplines kan Estée Lauder Companies ervoor kiezen om andere bureaus in te schakelen. Die keuzes worden rechtstreeks door de company gemaakt.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu