Overslaan en naar de inhoud gaan

Mooi the agency verwelkomt Estée Lauder Companies

Het PR- en communicatiebureau keert na drie jaar terug als vaste partner voor het Amerikaanse cosmeticabedrijf.
Mooij the agency lijft Estée Lauder in

Mooi the agency heeft per 1 augustus 2025 het prestigieuze account van  Estée Lauder binnengehaald. Het Amsterdamse PR- en communicatiebureau wordt verantwoordelijk voor de strategische PR-aanpak, events, influencer marketing en recruitmentactiviteiten van alle merken van Estée Lauder Companies in Nederland.

Voor Mooi betekent dit een terugkeer naar een vertrouwde klant. Het bureau werkte eerder al ruim twaalf jaar voor Estée Lauder Companies, tot het cosmeticaconcern drie jaar geleden overstapte naar een ander bureau. 

'Na een onderbreking van drie jaar pakken we de samenwerking met veel enthousiasme weer op,' aldus agency director Youssra Benaya. 'We kijken ernaar uit om samen opnieuw te bouwen aan de zichtbaarheid en impact van dit prachtige portfolio.' 

De nieuwe samenwerking is volgens Benaya ingestoken als een langdurig partnership. Hoe lang de overeenkomst precies loopt, wil het bureau desgevraagd niet zeggen. Wel benadrukt Benaya dat het aan beide kanten gaat om een intentie voor een duurzame samenwerking.

Op de vraag of Mooi binnen dit partnership ook samenwerkt met andere bureaus voor Estée Lauder, antwoordt Benaya dat de verantwoordelijkheden helder zijn afgebakend. 'Onze focus ligt op PR, influencer marketing, recruitment en events. Voor andere marketingdisciplines kan Estée Lauder Companies ervoor kiezen om andere bureaus in te schakelen. Die keuzes worden rechtstreeks door de company gemaakt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in