Overslaan en naar de inhoud gaan

The Family verwelkomt 5 klanten, UpToMore kiest voor nxt agency en Dunkin’ gaat TikTok: dit is het laatste accountnieuws

Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
The Family Accountnieuws

Follow the Money sluit zich aan bij The Family

The Family heeft een sterke groei doorgemaakt kort na de fusie met Open Now. Het bureau verwelkomt een reeks nieuwe klanten, waaronder Follow the Money, Meerdervoort, Dappr, Passend Lezen en het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid.

Linda de Graaff, managing partner van The Family, stelt: 'Onze fusie draait niet alleen om schaalvergroting, maar vooral om slagkracht en inhoud. Deze vliegende start bevestigt dat we op het juiste spoor zitten. Met deze uitbreiding onderstrepen we onze ambitie om merken te laten groeien met bewezen creativiteit en een stevige gedragskundige onderbouwing.'

Dunkin’ slaat handen ineen met Flik Flak voor TikTok-strategie

Dunkin’ Benelux zet de volgende stap in zijn herpositionering. Waar het merk eerder vooral bekend stond om zijn donuts, richt het zich nu op een breder assortiment met onder andere verse koffie, matcha en hartige snacks. In samenwerking met TikTok gespecialiseerde agency Flik Flak willen zij via het platform laten zien dat zij niet langer een incidentele traktatie zijn, maar een vast onderdeel worden van het dagelijks leven van jonge consumenten.

'Onze ambitie is om van Dunkin’ een vast onderdeel te maken van het dagelijks leven van onze doelgroep,' zegt Youssef Besali, cmo van Dunkin’ Benelux. 'TikTok speelt daarin een sleutelrol. Met Flik Flak aan onze zijde vertalen we die ambitie naar creatieve formats die passen bij het tempo en de toon van Gen Z.'

UpToMore kiest voor nxt agency

Fintechbedrijf UpToMore heeft nxt agency geselecteerd als PR-partner om de naamsbekendheid van zijn beleggingsapp te vergroten. 

De beleggingsapp van UpToMore is gericht op het vereenvoudigen van beleggen, waardoor het toegankelijker wordt voor een breed publiek. De applicatie biedt gebruikers de flexibiliteit om zelf te bepalen wanneer ze geld inleggen of opnemen, vergelijkbaar met een spaarrekening, maar met meer groeimogelijkheden.

Oprichters Karl de Bolster en Michael van Balen willen met UpToMore de traditionele, vaak ondoorzichtige beleggingswereld aanpakken. Ze benadrukken dat beleggen eenvoudiger en transparanter moet zijn om een breder publiek aan te spreken.

Accountnieuws
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in