Mocht het je op wonderbaarlijke wijze zijn ontgaan: gisteren is Spotify Wrapped uitgekomen. Hét moment om te pronken met je 'alternatieve' muzieksmaak of je rot te schamen omdat 'white noise' in je top vijf meest gestreamde nummers staat. Bedrijven grijpen in ieder geval hun kans en geven massaal hun eigen draai aan het jaaroverzicht.
Met de échte Spotify Wrapped valt natuurlijk niet te spotten.
Maar ook andere merken halen alles uit de kast (of koffer) om een mooi jaaroverzicht samen te stellen.
Social media staan er binnen no time bol van.
Houdoe, 2025.
Geen (zee)hond die deze 'Spotify Wrapped' wil overslaan.
Aan de cijfers van de Eredivisie te zien, lieten voetbalfans zich dit jaar niet uit het veld slaan.
Pas op dat je je hart niet verliest aan deze versie van Spotify Wrapped.
Gelukkig waren de natuur én Floris Göbel Nederlanders dit jaar dierbaar.
Voor dit jaaroverzicht van Netflix wil je echt effe gaan zitten.
Tot slot drukt Artsen Zonder Grenzen je in hun Wrapped met de neus op de verdrietige feiten.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu