Overslaan en naar de inhoud gaan

Experience bureau Daymakers overgenomen door ITA Group, blijft lokaal werken

Amerikaanse partij verstevigt zijn positie met overname van Nederlandse bureau.
Daymakers
© Aangeleverd

Het Nederlandse experience bureau Daymakers is eind oktober overgenomen door het Amerikaanse ITA Group, communiceren de partijen vandaag. ITA Group is een wereldwijd opererende groep op het gebied van events, content en technologie en wil zijn positie in Europa verstevigen. Om die reden nam het bedrijf, dat in handen is van zijn 1200 werknemers, onlangs ook het Engelse bureau C2events over. 

Met Daymakers krijgt de groep meer Nederlandse expertise in handen. Daymakers, gevestigd in Utrecht, 'brengt bedrijfscommunicatie tot leven door events, content en technologie te vertalen naar belevingen en campagnes die mensen in beweging brengen'. Het bureau is ontstaan uit de fusie van FX Agency en D&B Eventmarketing en blijft onder de ITA-vlag met zijn lokale team opereren vanuit de Domstad. 

'De aansluiting bij ITA Group biedt ons de kans om onze impact te vergroten, zonder afscheid te hoeven nemen van wie we zijn als bedrijf of de relaties die we de afgelopen jaren hebben opgebouwd', zegt Niels Janssen, ceo van Daymakers. 'Door onze creatieve en technische kracht te combineren met het internationale bereik en de resources van ITA Group kunnen we onze grote ambities nog beter waar gaan maken'.

ITA Group gaat onder meer de technologie en platformen van Daymakers internationaal uitrollen, waar Daymakers ook een lokaal aanspreekpunt wordt voor internationale klanten. Deze combinatie moet het bureau en de bureaugroep schaalvoordelen opleveren en (technologische) ontwikkelingen versnellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in