Gamma heeft na een ‘compacte maar intensieve bureau-oriëntatie’ gekozen voor Hotel L’Amour als nieuw creatief bureau. Hoe het pitchproces precies verliep, lichten beide partijen niet toe.
Met de keuze voor Hotel L’Amour komt een einde aan de samenwerking met VML (voorheen JWT Amsterdam), dat de afgelopen jaren verantwoordelijk was voor de merkcommunicatie. In interne taal wordt gesproken over de wens om 'meer eigenzinnigheid' en onderscheidende campagnes terug te brengen in het merk - een richting die Gamma nu samen met Hotel L’Amour wil vormgeven.
Lovebrand
Marketingdirecteur Perijn Hoefsloot: 'We kijken ernaar uit om, samen met Hotel L’Amour, van Gamma weer een lovebrand te maken.'
Het eerste werk van het nieuwe bureau wordt in het voorjaar van 2026 verwacht.
Gamma is met zo'n 170 winkels in Nederland en België een van de grootste doe-het-zelfketens van de Benelux. Het merk bouwde in het verleden herkenbaarheid op met langlopende campagneplatforms als Iedereen kan klussen en werkte hiervoor jarenlang samen met (toenmalig) JWT Amsterdam, later VML.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu