Overslaan en naar de inhoud gaan

Gamma kiest Hotel L'Amour na bureaupitch

De bouwmarktketen stapt over van VML. Het nieuwe bureau gaat nu de 'eigenzinnigheid' van het Gamma-merk terugbrengen.
gamma
Dat zeg ik, Hotel L'Amour!

Met de keuze voor Hotel L’Amour komt een einde aan de samenwerking met VML (voorheen JWT Amsterdam), dat de afgelopen jaren verantwoordelijk was voor de merkcommunicatie. In interne taal wordt gesproken over de wens om 'meer eigenzinnigheid' en onderscheidende campagnes terug te brengen in het merk - een richting die Gamma nu samen met Hotel L’Amour wil vormgeven.

Lovebrand

Marketingdirecteur Perijn Hoefsloot: 'We kijken ernaar uit om, samen met Hotel L’Amour, van Gamma weer een lovebrand te maken.'

Het eerste werk van het nieuwe bureau wordt in het voorjaar van 2026 verwacht.

Gamma is met zo'n 170 winkels in Nederland en België een van de grootste doe-het-zelfketens van de Benelux. Het merk bouwde in het verleden herkenbaarheid op met langlopende campagneplatforms als Iedereen kan klussen en werkte hiervoor jarenlang samen met (toenmalig) JWT Amsterdam, later VML.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in