Molecule kan op zijn kerstborrel proosten op het binnenhalen van twee nieuwe klanten. AA Drink en Wehkamp gaan met het bureau in zee voor TikTok-contentcreatie en community management, dus het modereren van socialmediakanalen.
De samenwerking met Wehkamp is per december gestart en AA Drink volgt per januari, vertelt Molecule-eigenaar Robert Tammens in gesprek met Adformatie. In oktober verwelkomde het Haagse social-bureau sierradenmerk Lucardi en keukenapparatuurmaker KitchenAid als nieuwe klanten. Voor Lucardi verzorgt het bureau naast TikTok-contentcreatie en community management ook livestreams op social media. KitchenAid schakelt Molecule juist in voor influencermanagement.
Hoewel 2025 voor aardig wat bureaus en bureaugroepen een roerig jaar was, blikt Tammens terug op een mooi jaar. Zijn bureau is gegroeid van 15 naar 22 vaste medewerkers en haalde dit jaar ook klanten als Basic-Fit en Kwantum binnen.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu