AndAgencyAmsterdam werkte samen met zes influencers - Mascha Feoktistova, Vera Camilla, Sarah Liegbregts, Frédérique Ros, Jillian Camarajordan en Ascha Augusta – die content op Instagram en TikTok publiceerden. Daarnaast is content van twee creators versterkt via paid media om het bereik verder uit te bouwen. De campagne draagt bij aan het bespreekbaar maken van vaginale ongemakken, een onderwerp waar vaak nog een taboe op rust. Door ervaringen en advies op een toegankelijke manier te delen, krijgt het thema meer zichtbaarheid en de maatschappelijke relevantie extra nadruk.
Charlotte Dhont, Brand Manager bij Karo Healthcare: 'Met deze campagne willen we zowel de zichtbaarheid van Multi-Gyn vergroten bij vrouwen in Nederland, als intieme gezondheid bespreekbaar maken en vrouwen meer kennis geven over vaginale ongemakken. Door samen te werken met AndAgencyAmsterdam en diverse influencers bereiken we de juiste doelgroep op een geloofwaardige manier, en versterken we de positie van Multi-Gyn binnen de Nederlandse markt.”
Sophie van der Schaft, co-CEO AndAgencyAmsterdam: 'Voor Multi-Gyn hebben we een strategie ontwikkeld waarin influencer marketing en paid social elkaar versterken. Door persoonlijke verhalen centraal te zetten creëren we relevantie en dragen we bij aan meer openheid rondom intieme gezondheid.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu