Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki tweede kwartaal

Drie commercials van TBWA\Neboko zijn deze periode genomineerd.
Gouden Loeki
© Ster

De Ster Gouden Loeki maakt de tien winnaars van het tweede kwartaal van 2025 bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft wederom diverse tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk gekozen.

Elk kwartaal kiest het panel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan het GfK-panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek.

Bekijk hieronder de kwartaalwinnaars - op alfabetische volgorde - op een rijtje.

Albert Heijn - Dat klinkt als weekend! - TBWA\Neboko

Allianz Direct - Makkelijk & snel - Alfred International

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

ANWB - ANWB… en gaan - Hotel L'Amour

Centraal Beheer - Scammers - TBWA\Neboko

KPN - Geluid alsof je erbij bent - Dentsu Creative Amsterdam

Kruidvat - Inslaan vóór we op vakantie gaan! - Suite Rouge

Ministerie van Defensie - Tijd voor Defensie: vind de plek die ziet wat je kan - Dentsu Creative Amsterdam

Odido - Gebruik je stem tegen eenzaamheid - TBWA\Neboko

Statiegeld Nederland - Beeldhouwer - Noise Amsterdam

Volvo - EX90: ontworpen als de veiligste Volvo ooit gemaakt - Stendahls

Eerdere nominaties

Dit zijn de winnaars van het eerste kwartaal

Deze commercials van goede doelen zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in