Overslaan en naar de inhoud gaan

AI-adviesbureau The Agentics en mediaconsultancybureau Your Second Opinion sluiten strategische samenwerking

De twee bedrijven willen hun klanten zo nauwkeurigere analyses bieden, zodat zij sneller kunnen sturen op prestaties en effectiviteit.
the agentics en your second opinion
© Aangeleverd

Your Second Opinion, een onafhankelijk mediaconsultancybureau gespecialiseerd in strategische media-analyse en campagne-management, sluit een strategische samenwerking met The Agentics Co. Dit Nederlandse AI-adviesbureau levert AI-platformen voor creatieve analyse, voorspelling en optimalisatie. De partijen willen door de krachten te bundelen hun klanten beter van dienst zijn met geautomatiseerde, op data gebaseerde optimalisaties. 

Klanten van Your Second Opinion krijgen door de samenwerking toegang tot twee platformen van The Agentics. Het eerste platform analyseert advertenties, voorspelt prestaties, optimaliseert ze ook meteen en genereert en on-brand creaties. Deze tool moet de cost per lead omlaag brengen. Het andere platform gebruikt technologie om mixed reality-ervaringen van print, out of home, verpakkingen en retail te activeren via de camera van je smartphone. Die interacties zijn meetbaar en krijgen performance-data, die ook weer inzichten en optimalisaties voortbrengt.  

Saskia van Gulick, oprichter van Your Second Opinion, zegt: 'In mijn 18 jaar ervaring in de internationale mediawereld – van multinationals als Pandora, Under Armour, G-Star, Just Eat, Booking.com en Breitling tot scale-ups – heb ik één ding geleerd: klanten willen eerlijke, objectieve adviezen en een echt concurrentievoordeel, geen extra tools zonder context. Met het partnership met The Agentics geven we precies dat. Hun AI-platforms automatiseren creativiteit, voorspellen succes en creëren ervaringen die mensen raken'. 

Nishith Srivastava, oprichter van The Agentics: 'Wij maken AI concreet rendabel voor marketeers. Door samen te werken met Saskia en Your Second Opinion krijgen de scherpste onafhankelijke mediadenkers van Europa toegang tot onze AI-tools. Hun klanten gaan het direct merken: campagnes worden slimmer, data wordt praktische realiteit en ROI groeit duurzaam'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in