Your Second Opinion, een onafhankelijk mediaconsultancybureau gespecialiseerd in strategische media-analyse en campagne-management, sluit een strategische samenwerking met The Agentics Co. Dit Nederlandse AI-adviesbureau levert AI-platformen voor creatieve analyse, voorspelling en optimalisatie. De partijen willen door de krachten te bundelen hun klanten beter van dienst zijn met geautomatiseerde, op data gebaseerde optimalisaties.
Klanten van Your Second Opinion krijgen door de samenwerking toegang tot twee platformen van The Agentics. Het eerste platform analyseert advertenties, voorspelt prestaties, optimaliseert ze ook meteen en genereert en on-brand creaties. Deze tool moet de cost per lead omlaag brengen. Het andere platform gebruikt technologie om mixed reality-ervaringen van print, out of home, verpakkingen en retail te activeren via de camera van je smartphone. Die interacties zijn meetbaar en krijgen performance-data, die ook weer inzichten en optimalisaties voortbrengt.
Saskia van Gulick, oprichter van Your Second Opinion, zegt: 'In mijn 18 jaar ervaring in de internationale mediawereld – van multinationals als Pandora, Under Armour, G-Star, Just Eat, Booking.com en Breitling tot scale-ups – heb ik één ding geleerd: klanten willen eerlijke, objectieve adviezen en een echt concurrentievoordeel, geen extra tools zonder context. Met het partnership met The Agentics geven we precies dat. Hun AI-platforms automatiseren creativiteit, voorspellen succes en creëren ervaringen die mensen raken'.
Nishith Srivastava, oprichter van The Agentics: 'Wij maken AI concreet rendabel voor marketeers. Door samen te werken met Saskia en Your Second Opinion krijgen de scherpste onafhankelijke mediadenkers van Europa toegang tot onze AI-tools. Hun klanten gaan het direct merken: campagnes worden slimmer, data wordt praktische realiteit en ROI groeit duurzaam'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu