Overslaan en naar de inhoud gaan

Andres Neira de Back (Center Parcs): ‘Wij hóeven niet te zeggen, stap niet in dat vliegtuig’

CMO Studio | In de herpositionering van Center Parcs speelt natuur de hoofdrol. ‘Ons startpunt is diversiteit vergroten.’
Bij CMO Studio te gast: Andres Neira de Back, marketingdirecteur Europa bij Center Parcs
Bij CMO Studio te gast: Andres Neira de Back, marketingdirecteur Europa bij Center Parcs
© Videoproductie: Gig
Bij CMO Studio te gast: Andres Neira de Back, marketingdirecteur Europa bij Center Parcs
Bij CMO Studio te gast: Andres Neira de Back, marketingdirecteur Europa bij Center Parcs
© Videoproductie: Gig

Het best bewaarde geheim van Center Parcs is dat de parken altijd in prachtige natuurgebieden liggen. Dat realiseerde Andres Neira de Back, marketingdirecteur Center Parcs Europa zich althans, toen hij en zijn team bezig waren met de recente herpositionering naar ‘Your nature’s waiting’. Neira de Back: ‘Natuurbeleving was altijd al een behoefte van onze gasten – omdat we in die hele mooie omgevingen liggen – maar we zien natuurlijk de trends en ontwikkelingen. Er komt – terecht – steeds meer aandacht voor.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in